“我再也無法裝出興高采烈的模樣了”



_



[Intro: Wendy Rene]

After laughter comes tears
歡笑背後藏著淚水

After laughter comes tears
歡愉後剩下的只有淚水

[Verse 1]

Another night, another party, sayin' hi to everybody
另一個夜晚、派對,向每個人問好

I’m sorry, I start to leave, I gotta leave now
我很抱歉,接著準備離開,我得走了

Got somewhere I gotta be now, I'm starving
到一個我必須抵達的地方,我又冷又餓

Can somebody walk me to my car?
有人能帶我到我的車那嗎?

If I go alone, I'm not gon’ make it very far
如果孤身前往,我會無法撐下去

I'm happy for the love and all of the above
我為愛而高興,和上述的所有事

If I'm being honest, I done been through way too much
如果坦承一切,我一定會做的太超過


[Pre-Chorus]

I can't fake another smile
我無法裝出另一個笑容

I can't fake like I'm alright
也無法再裝作安然無恙

Woo, ah (Woo, ah)

And I won't say I'm feeling fine
我不會說自己沒事

After what I been through, I can’t lie
在經歷過這些之後,我無法再撒謊了

Woo, ah (Woo, ah)



[Chorus]

Fuck a fake smile, smile
該死的笑容

Fuck a fake smile, fake smile
去你的虛假笑容


[Verse 2]

I read the things they write about me
讀著關於我的各種報導

Hear what they’re sayin' on the TV, it’s crazy
聽見他們在電視上說的,那太瘋狂了

It's gettin' hard for them to shock me
他們越來越難使我感到錯愕

But every now and then, it's shocking, don’t blame me
但每個現在和未來,都令人震驚,別怪我

I know it's the life that I chose
我知道這是我選擇的人生

But baby, I'm grateful, I want you to know
但親愛的,我總是感謝一切,只想讓你知道這點

I'm happy for the love and all of the above
我為愛而高興,和上述的所有事

If I'm being honest, I done been through way too much
如果坦承一切,我一定會做的太超過


[Pre-Chorus]

I can't fake another smile
我無法裝出另一個笑容

I can't fake like I'm alright
也無法再裝作安然無恙

Woo, ah (Woo, ah)

And I won't say I'm feeling fine
我不會說自己沒事

After what I been through, I can’t lie
在經歷過這些之後,我無法再撒謊了

Woo, ah (Woo, ah)


[Chorus]

Fuck a fake smile, smile
該死的笑容

Fuck a fake smile, fake smile
去你的虛假笑容


[Bridge] (×2)

If I'm hurt, I ain't gon' lie about it
如果疼痛不已,我將不會再撒謊掩飾傷口

Arms crossed with the attitude, lips pouted
採取堅定不移的態度、噘起的嘴唇

If I'm mad, I ain't gon' lie about it
如果生氣了,我將不再撒謊掩飾

Neck roll with the attitude, yuh
轉轉脖子表達我的看法


[Pre-Chorus]

I can't fake another smile (And I can't fake)
我無法裝出另一個笑容

I can't fake like I'm alright (No smile)
也無法再裝作安然無恙

Woo, ah (Woo, ah) (Ooh)

And I won't say I'm feeling fine (I'm feeling fine)
我不會說自己沒事

After what I been through, I can’t lie
在經歷過這些之後,我無法再撒謊了

Woo, ah (Woo, ah)


[Chorus]

Fuck a fake smile, smile
該死的笑容

Fuck a fake smile, fake smile
去你的虛假笑容



_



※原文歌詞來源:GENIUS


※歡迎分享,請勿盜用,感謝配合


※如果翻譯錯誤,歡迎在文章下方留言指正,謝謝!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Muffin的異想世界 的頭像
    Muffin的異想世界

    Muffin_Music_World

    Muffin的異想世界 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()