close
“我就是全場的焦點,他們甚至不會瞥你一眼”



_







_


[Intro]

Oh

Oh, yeah


[Verse 1]

Did I catch your attention?
我吸引到你的目光了嗎?

You look like you lost your breath, huh
因為你看起來就像失去了氣息般

When I circle the room, you an owl
當我環繞於這裡時,你就像隻貓頭鷹般

You gon' twist your head
視線以我為目標轉著頭

Don't you come at me green with an attitude
別帶著那份青綠的高傲朝我襲來

When my lips and my soles are red
當我塗著和腳上的紅底鞋般華豔的紅唇時

If I leave you behind, you can look for the broken necks
如果我將你拋諸腦後,你便能開始尋找被扭斷的脖子了

No, no


[Pre-Chorus]

'Cause I've been here once or twice
因為我曾來過此地

Never worry 'bout the eyes (Come on)
而我從不害怕那些視線(來吧)


[Chorus]

Don't just stand there staring, honey
別只是站在那看著,親愛的

Try to move your feet
試著移動你的腳步

If you think they're looking at you
如果你覺得他們都在關注你

They looking at me
你多想了

I could make it nice and easy
我能讓一切變得美好又輕鬆

I'ma take the lead
我就是領頭羊

They ain't even looking at you, baby
他們甚至不會瞥見你,親愛的

They looking at me
因為他們都正看著我


[Post-Chorus]

They looking at me
他們正望著我

Yeah, yeah, they looking at me
沒錯,他們的眼裡只容得下我


[Verse 2]

Yes, I'm young for a teacher
沒錯,對當導師來說我還過於年輕氣盛

I'll teach you what you don't know
但我將會教你那些你尚未明白的

(I can teach you the things that you wanna know)
我能夠教些你渴望了解的事

But I can't give it up all at once, you would overdose
但我不能一次全教給你,你會負荷不了的

Don't you bring any bull in the room tonight
何不在今夜帶上你如失控公牛般的傲慢無禮

It's a whole new rodeo
這將會是個嶄新的競技表演

It could be you and me, but you know that I'll steal the show
它能成為你和我的對決賽,但你知道我將偷走全場的注意力

Oh (Yeah)


[Pre-Chorus]

'Cause I've been here once or twice
因為我並非初次經歷這一切

(I've been here once or twice, babe)
雖然只來過一兩次

Never worry 'bout the eyes
但我從不為這些眼光擔憂

Never worry 'bout the eyes (Come on)
從不畏懼這些視線(來吧)


[Chorus]

Don't just stand there staring, honey
別站在那發呆了,親愛的

Try to move your feet
試著移動你的腳步

If you think they're looking at you
如果你覺得他們全都盯著你

They looking at me
那是你多慮了

I could make it nice and easy
我能讓氛圍變得愉快又自在

I'ma take the lead (I'ma takin' the lead)
我就是那領頭羊(我就是領導者)

They ain't even looking at you, baby
他們甚至不會注意到你,親愛的

They looking at me
因為他們的眼裡都只有我


[Post-Chorus]

They looking at me
他們的目光聚集於我

(No, no, no, no)

Yeah, yeah, they looking at me
沒錯,他們正看著我

But they looking at me, babe
但他們全都看著我

'Cause they looking at me, baby
因為他們只看得見我啊,親愛的


[Bridge]

Looking at me
看著我

Looking at me
凝眸於我

Hey

If I leave you behind, you can look for the broken necks
如果我把你給忘了,你就能開始找找那些被扭斷的脖子了

(Don't you)
你為何不呢?


[Chorus]

Don't just stand there staring, honey
別只是杵在那看著,親愛的

Try to move your feet (Try to move your feet now)
試著移動你的步伐(就是現在)

If you think they're looking at you
如果你覺得他們都望著你瞧

They looking at me
那是你想多了

I could make it nice and easy
我能讓氣氛變得愉悅且愜意

I'ma take the lead
我就是唯一的領導者

They ain't even looking at you, baby
他們甚至不會看你一眼,親愛的

They looking at me
因為他們的眼裡都只有我


[Post-Chorus]

(They just looking at me, they just looking at me)
他們就只是看著我

They looking at me
他們全都看著我

(Yeah, they're looking at me, my baby, baby, baby)
沒錯,他們全都望向我所在之處

Yeah, yeah, they looking at me
他們無法將視線從我身上移開

(Looking at me)
直盯著我

Don't you know that they looking at me?
你難道不知道他們看著的一直都是我嗎?

(Looking at me)
看著我

They looking at me
他們看著我的的目光如炬



_







_



※原文歌詞來源:GENIUS


※歡迎分享,請勿盜用,感謝配合


※如果翻譯錯誤,歡迎在文章下方留言指正,謝謝!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Muffin的異想世界 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()