close
“你永遠都會是那個最愛我的人,謝謝你,爸爸”



_



[Verse 1]

Yes, I'm gonna stay with him tonight
沒錯,我今晚會留下來陪他

I’ll see you in the mornin'
我會在明早和你見面

No, of course he won't drink and drive
不,他當然不會酒後駕車

Can you say bye to mom for me?
你可以替我向媽媽道別嗎?

Oh, you’ll like him, he's really kind
哦,你會喜歡他的,他是個非常真誠的人

And he's funny like you sometimes
而他有時就像你一樣的風趣幽默

And I found someone I really like
我遇見了某個我真的很喜歡的人

Maybe for the first time
也許是第一次


[Pre-Chorus]

No, I don't need a jacket
不,我不需要外套

It's not that cold tonight
今晚其實沒那麼冷

And you worry, I get it
而我知道你只是會擔心,我都明白

But he's waitin' outside
但他早已在外面等候著我了


[Chorus]

I swear on my heart that he's a good man
我以我的心起誓,他是個好男人

I know you’ll stay up late just waitin’ for me
我知道你會為了等我而整夜未眠

You held me so tight, now someone else can
你曾緊緊的抱著我,現在其他人也能那麼做

But you were the first man that really loved me
但你依然會是那第一個用真心愛著我的男人


[Verse 2]

Now you're driving to the airport
此時你正開車前往機場

Not just me you pick up anymore
但你接送的人不再只有我

I’ve got eight days off comin' up
我接下來有八天的休假日

And I can only come home for four
而我只能回家四天


[Pre-Chorus]

Yeah, I just met his family
是的,我剛見過他的家人

They're just like you and mom (Oh)
他們就像你和媽媽一樣

He makes me really happy
他真的讓我好快樂

I think he might be the one, oh
我想他或許就是那個唯一


[Chorus]

I swear on my heart that he's a good man
我以我的心起誓,他是個善良體貼的男人

I promise he loves me, he’d never hurt me
我發誓他是真的愛我,他也永遠不會傷害我

You held me so tight, now someone else can
你曾緊緊的抱著我,現在其他人也能那麼做

But you were the first man that really loved me
但你依然會是那第一個用真心愛著我的男人

Now you're on the driveway, faking a smile
此時你在門外的私人車道上,露出了虛假的微笑

You wish you could tell him he doesn't deserve me
你希望你能告訴他,他不值得和我在一起

So I had to stop the car and turn around
所以我必須停下車並轉向

To tell you you were the first man that really loved me
只為了讓你明白,
你依然是那第一個真心愛著我的男人


[Post-Chorus]

Ah, ah, ah

Ah, ah, ah

Ah


[Bridge]

And before they open up the doors
在他們打開門之前

I say, "I've never seen you cry before"
我說,“我從沒看見你哭過”

You say, "You've never looked so beautiful
你說,“妳從未看起來像現在一樣如此美麗

You know you'll always be my little girl"
妳知道,妳會永遠是我最可愛的小女孩”


[Chorus]

You're looking at me while walking down the aisle
當你牽著我走完紅毯時凝視著我

With tears in your eyes, maybe he deserves me
熱淚盈眶,或許他真的值得擁有我

You don't even know how much it means to me now
你不知道對此刻的我來說,那富含了多少意義

That you were the first man that really loved me
而你依然是那第一個全心全意愛著我的男人

Oh, really loved me
哦,真心愛惜我的

Oh, you really love me
哦,你真的很愛我



_



※原文歌詞來源:GENIUS


※歡迎分享,請勿盜用,感謝配合


※如果翻譯錯誤,歡迎在文章下方留言指正,謝謝!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Muffin的異想世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()