close
“彷彿就只有我們倆,即使是在擁擠的房裡”



_



[Chorus: Selena Gomez]

Baby, it's just me and you
寶貝,只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝,這只屬於我和你

Just us two
就只有我們倆

Even in a crowded room
即便是在擁擠的房裡

Baby, it's just me and you, yeah
寶貝,只有我和你


[Verse 1: Selena Gomez]

It started polite, out on thin ice
一切都從有禮的談話開始,
如履薄冰般的小心翼翼

'Til you came over to break it
直到你的到來打破了它

I threw you a line and you were mine
我對你雪中送炭,而你屬於了我

Yeah, I was afraid, but you made it safe
沒錯,我總感到徬徨恐懼,
但你讓一切變得如此令人安心

I guess that is our combination
我想那或許就是我們的完美組合

Said you feel lost, well, so do I
我說:“如果你感到失落或茫然,
那麼我也將感同身受”


[Pre-Chorus: Selena Gomez]

So won't you call me in the morning?
所以你何不在早晨時打通電話給我?

I think that you should call me in the morning
我覺得你應該要那麼做的

If you feel the same 'cause
如果你也和我有相同的感覺,因為


[Chorus: Selena Gomez]

Baby, it's just me and you
寶貝,只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝,這只屬於我和你

Just us two
就只有我們倆

Even in a crowded room
即使是在充滿人群的房裡

Baby, it's just me and you, yeah
寶貝,就只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝,只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝,就只有我和你

Just us two
只有我們倆

Even in a crowded room
縱使是在擁擠的房裡

Baby, it's just me and you, yeah
寶貝,這依然是屬於我和你的時光


[Verse 2: Selena Gomez]

Engulfed in the flames
被慾望之火吞沒

Engulfed in the shame
被恥辱感淹沒

Betrayed by your imagination
被對你的幻想出賣了

In over my head, but that's alright
陷入了自己的想像中難以脫身,但那無所謂


[Pre-Chorus: Selena Gomez]

So won't you call me in the morning?
所以你何不在早晨時打通電話給我?

I think that you should call me in the morning
我覺得你應該要那麼做的

If you feel the same 'cause
如果你也和我有相同的感覺,因為


[Chorus: Selena Gomez]

Baby, it's just me and you
寶貝,只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝,這只屬於我和你

Just us two
就只有我們倆

Even in a crowded room
即使是在充滿人群的房裡

Baby, it's just me and you, yeah
寶貝,就只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝,只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝,就只有我和你

Just us two
只有我們倆

Even in a crowded room (Oh)
縱使是在擁擠的房裡

Baby, it's just me and you, yeah
寶貝,這依然是屬於我和你的時光


[Bridge]

The world keeps on spinning, but I ain't dizzy yet, yeah
整個世界持續的旋轉著,但我卻還沒感到暈眩

The more that you give, give, give, give, the more that you get
你付出的越多,得到的也就越多


[Verse 3: 6LACK]

It's just us two in the crowd, we feel alone
在人群中彷彿只有我們倆,
兩人都感到如此孤單

I turn every chair that you sit in into a throne
我把妳坐過的每張椅子都變成了寶座

Not too many of 'em put it down like me
不是任何人都能像我一樣放下過往

I say it humbly, but they don't wear the crown like me
我謙卑的說著,
但他們無法將皇冠戴得比我穩

It's all in your eyes, locked, loaded, we were rolling
這一切妳都看在眼裡,鎖上並藏於心中,
我們稱霸全場

You make the whole room feel slow-motion
妳似乎讓整個空間內的一切都變成了慢動作

You make me feel like I'm drowning in a potion
妳讓我感覺像是沉溺於魔藥中般無藥可救

Closed off, tryna get a little open
曾與世隔絕,但我試著再次打開心房

The more that I give, the more that I get
我付出得越多,將會得到越多

So baby, I'ma call you in the AM
所以,寶貝,我會在早上打給妳

You're down for my love, honey, say when
妳就是為了我的愛而量身訂作的,
親愛的,當妳準備好時告訴我

I be waitin' on my time 'cause I'm patient
我會用所有時間等待,因為我是個有耐心的人


[Chorus: Selena Gomez]

Baby, it's just me and you
寶貝,只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝,這只屬於我和你

Just us two
就只有我們倆

Even in a crowded room
即使是在充滿人群的房裡

Baby, it's just me and you, yeah
寶貝,就只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝,只有我和你

Baby, it's just me and you
寶貝,就只有我和你

Just us two
只有我們倆

Even in a crowded room
縱使是在擁擠的房裡

Baby, it's just me and you, yeah
寶貝,感覺卻只剩下我和你



_



❤️我的Instagram帳號開張囉!
搜尋:Muffin的異想世界 或 muffin_music_world



_



※原文歌詞來源:GENIUS


※歡迎分享,請勿盜用,感謝配合


※如果翻譯錯誤,歡迎在文章下方留言指正,謝謝!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Muffin的異想世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()