close

“我想你已經被捲入了名為瘋狂的漩渦裡”



_



[Verse 1]

Hey, you started out sweeter than hard candy
嘿,你開始變得比糖果還甜膩

Words were like licorice to the taste
甜言蜜語的滋味嚐起來就像甘草糖一樣

But slowly, all the sugar, it went to waste
但漸漸的,所有的甜蜜,全都變成了浪費

Went to waste
變成了過度浪費

Oh, you started getting funny with no jokes
哦,你開始變得搞笑,即使那不是個玩笑

I started seein' through you like a ghost
我開始像透視幽靈般,逐漸看透了你的面貌

And now I'm pretty sure I can't take no more
而現在我非常確定我無法再忍受這一切

I can't take no more-ore
再也無法承受更多了


[Chorus]

I think you're kind of crazy
我想你有點瘋狂

And not the good kind, baby
而且不是好的那種,寶貝

'Cause you're actin' super shady
因為你的行為充滿了陰陽怪氣

You know it, you know it
你其實也知道,你心知肚明

Been dodgin' phone calls lately
最近一直逃避著我的電話

But still textin' me, "Baby"
但卻依然傳訊息叫我“寶貝”

Yeah, I think you're kind of crazy
沒錯,我想你有點瘋狂

You know it, you know it
你知道的,你其實也知道

You've been lyin' just for fun
你不斷的撒謊取樂

Luckily, no damage done
幸運的是,沒有造成任何傷害

But now I see you're kind of crazy
但現在我看清了你真的過於瘋狂

You know it, you know it
你其實也知道,你心知肚明


[Post-Chorus]

Oh-oh, oh-oh, oh, oh

Oh-oh, oh-oh, oh, oh


[Verse 2]

Hey, you're the one who started talkin' to me
嘿,你是那個最先開始和我攀談的人

Made the move, asked me to be your babe
採取了行動,問我是否願意成為你的寶貝

And now you're treatin' me like I'm insane
而現在你卻把我當成一個瘋子來對待

You're insane
但你才是那個瘋了的人


[Chorus]

I think you're kind of crazy
我想你有點瘋狂

And not the good kind, baby
而且不是好的那種,寶貝

'Cause you're actin' super shady
因為你的行為充滿了陰陽怪氣

You know it, you know it
你其實也知道,你心知肚明

Been dodgin' phone calls lately
最近一直逃避著我的電話

But still textin' me, "Baby"
但卻依然傳訊息叫我“寶貝”

Yeah, I think you're kind of crazy
沒錯,我想你有點瘋狂

You know it, you know it
你知道的,你其實也知道

You've been lyin' just for fun
你不斷的撒謊取樂

Luckily, no damage done
幸運的是,沒有造成任何傷害

But now I see you're kind of crazy
但現在我看清了你真的過於瘋狂

You know it, you know it
你其實也知道,你心知肚明


[Post-Chorus]

Oh-oh, oh-oh, oh, oh

Oh-oh, oh-oh, oh, oh


[Bridge]

Hey

Hey, hey (Hey, yeah)

Hey (Hey, yeah, hey, yeah, hey)

Hey, hey (Hey, yeah, hey, yeah)


[Chorus]

I think you're kind of crazy
我想你有點瘋狂

And not the good kind, baby
而且不是好的那種,寶貝

'Cause you're actin' super shady
因為你的行為充滿了陰陽怪氣

You know it, you know it
你其實也知道,你心知肚明

Been dodgin' phone calls lately
最近一直逃避著我的電話

But still textin' me, "Baby"
但卻依然傳訊息叫我“寶貝”

Yeah, I think you're kind of crazy
沒錯,我想你有點瘋狂

You know it, you know it
你知道的,你其實也知道


[Post-Chorus]

Oh-oh, oh-oh, oh, oh (You're kind of crazy)
哦(你有點過於瘋狂)

Oh-oh, oh-oh, oh, oh (You're kind of crazy)
哦(你已經逐漸失去理智了)


[Outro]

Hmm, I don't know
嗯,我也不知道了



_



❤️我的Instagram帳號開張囉!
搜尋:Muffin的異想世界 或 muffin_music_world



_



※原文歌詞來源:GENIUS


※歡迎分享,請勿盜用,感謝配合


※如果翻譯錯誤,歡迎在文章下方留言指正,謝謝!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Muffin的異想世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()