close
“總是關注著我的一舉一動,但你卻未曾成長”



_







_



[Verse 1]

My presence sweet and my aura bright
我的存在甜美而我所散發的氣息又是如此明亮

Diamonds cover my appetite
閃耀的鑽石遮蓋住了我的慾望

Guess it fuckin' just clicked one night
想著或許只是該死的在一晚內突然醒悟

All them demons helped me see shit differently
所有內心深處的惡魔幫助我用不同的角度看待一切

So don't be sad for me
所以別為我感到難過了


[Pre-Chorus]

How you be spending your time? (How?)
你如何花費自己的時間?

How you be using your time? (How?)
你又是怎麼利用它的?

You be so worried 'bout mine (Mine)
你是多麼的擔心和我有關的一切

Can't even get yourself none
卻無法讓你自己得到任何東西

You know you sound so dumb (So dumb, so dumb)
你知道你聽起來真的很愚蠢

You know you sound so dumb (So dumb)
你知道你聽起來真的愚昧不堪


[Chorus]

So maybe you should shut up, mmm
所以或許你該閉上嘴了

Yeah, maybe you should shut up
沒錯,或許你該閉嘴了

Said if only you would shut up (Mmm)
說著要是你能閉嘴就好了

Yeah, that's right, you should shut up (Ah)
沒錯,這就對了,你該閉上嘴的


[Verse 2]

I vibrate high and my circle lit
我的情緒高漲,而我的圈子無人能比

We ain't really with drugs and shit
我們甚至不需要毒品或其他爛東西

Lead the gamе so I ain't never mis
總是領導著遊戲走向,所以我從未輸過

Keep opinions muted for thе hell of it
最好該死的把你那些意見吞回肚子裡

'Cause I like my shit (Mmm, yep)
因為我喜歡我所擁有的一切


[Pre-Chorus]

How you be spending your time? (How?)
你如何花費自己的時間?

How you be using your time? (How?)
你又是怎麼利用它的?

You be so worried 'bout mine (Mine)
你是多麼的擔心和我有關的一切

Can't even get yourself none
卻無法讓你自己得到任何東西

You know you sound so dumb (So dumb, so dumb)
你知道你聽起來真的很愚蠢

You know you sound so dumb (So dumb)
你知道你聽起來有多麼的愚昧不堪


[Chorus]

So maybe you should shut up, mmm
所以或許你該學著閉上嘴了

Yeah, maybe you should shut up
沒錯,或許你該閉嘴了

Said if only you would shut up (Mmm)
說著但願你能閉嘴就好了

Yeah, that's right, you should shut up (Ah)
沒錯,這就對了,你該閉上嘴的



_



🔎我的Instagram帳號開張囉!
搜尋:Muffin的異想世界 或 muffin_music_world



_



※原文歌詞來源:GENIUS


※歡迎分享,請勿盜用,感謝配合


※如果翻譯錯誤,歡迎在文章下方留言指正,謝謝!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Muffin的異想世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()