close
“我們不需要任何人的認可,只要有妳在我身旁”



_







_



[Chorus]

All it'd take is 24 hours
它只需24小時的時間

Sign the check and the place is ours
簽下支票,這個地方就會屬於我們

It's a little soon
這進展似乎有點快速

But I want to come home to you
但我只想快點回到家、回到妳的身邊


[Verse 1]

I don't know, how does it go?
我不明白,一切會是如何發展

I promise that I love you
我發誓我是愛著妳的

So I'll bet it all on me and you
所以我會將一切賭上在妳和我

I'll bet it all, you're bulletproof
我會賭上一切,相信妳是堅不可摧的

Let's go away, our back up plans
一起逃跑吧!這是我們的B計劃

And people might not understand
人們或許不會理解

And who cares about what they approve
但誰又會在乎他們的看法和批准與否

I'll face them all to be with you
我會為了和妳在一起而獨自面對他們的指點


[Chorus]

All it'd take is 24 hours
只要24小時的時間

Sign the check and the place is ours
簽下支票,這個地方就會屬於我們

It's a little soon
這進展似乎有點快速

But I want to come home to you
但我只想快點回到家、回到妳的身邊

All it'd take is 24 hours
只要1天的時間

We could dance, you could throw the flowers
我們可以一起跳舞、妳可以拋下那些虛美的外殼

It's a little soon
即使這進展似乎有點快速

But I want to come home to you
但我所想的就只有回到有妳在的家


[Verse 2]

I heard that once a wise man said
有次我聽見了一個智者所說的

"Only fools go rushing in"
“只有傻子才會奮不顧身的投入”

But I'm not the type to overthink
但我不是那種會過度擔憂的類型

When something feels so right
尤其是當某件事物帶給了我如此美妙的感受時

And I promise that we met for love
而我承諾,我們的相遇就是為了愛

I paint the world that you deserve
我會為妳描繪妳值得擁有的夢想世界

Every color you'd imagine
所有妳曾想像過的各種繽紛色彩

I can't wait for it to happen 'cause
我等不及讓它發生,因為


[Chorus]

All it'd take is 24 hours
只要24小時的時間

Sign the check and the place is ours
簽下支票,這個地方就會屬於我們

It's a little soon
這進展似乎有點快速

But I want to come home to you
但我只想快點回到家、回到妳的身邊

All it'd take is 24 hours
只要1天的時間

We could dance, you could throw the flowers
我們可以一起跳舞、妳可以拋下那些虛美的外殼

It's a little soon
即使這進展似乎有點快速

But I want to come home to you
但我所想的就只有回到有妳在的家


[Verse 3]

I heard that once a wise man said
有次我聽見了一個智者所說的

"Only fools go rushing in"
“只有愚人才會奮不顧身的投入”

But I'm not the type (I'm not the type), to overthink (Overthink)
但我不是那種會過度擔憂的類型

I'm not the type to overthink
我不是那種會胡思亂想的類型


[Chorus]

All it'd take is 24 hours
只要24小時的時間

Sign the check and the place is ours
簽下支票,這個地方就會屬於我們

It's a little soon
這進展似乎有點快速

But I want to come home to you
但我只想快點回到家、回到妳的身邊

All it'd take is 24 hours
只要1天的時間

Sign the check and the place is ours
簽下支票,這個地方就會屬於我們

It's a little soon
即使這進展似乎有點快速

But I want to come home to you
但我所想的就只有回到有妳在的溫暖的家



_



🔎我的Instagram帳號開張囉!
搜尋:Muffin的異想世界 或 muffin_music_world



_



※原文歌詞來源:GENIUS


※歡迎分享,請勿盜用,感謝配合


※如果翻譯錯誤,歡迎在文章下方留言指正,謝謝!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Muffin的異想世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()