close
“只要有妳在身旁,我就無法再感到更加興奮了”



_







_



[Intro]

I can't get much higher
我無法再感到更興奮了


[Verse 1]

New York in the summertime
炎炎夏日中的紐約市

Get close with a bottle of wine
藉由一瓶紅酒拉近和妳的距離

Last year was a broken heart
去年就像顆一團糟的心

Last year was a broken heart
去年的一切就像我破碎的心

Last year was a broken heart
去年的我內心處於崩潰邊緣

Damn, flip it around, what a beautiful start
該死,只要將它翻轉,就會是個多麼美好的開始

You and me on the top of the roof
妳和我一起在屋頂上

Slow dance in the light of the moon, yeah
在灑落的月光下跳著緩慢輕柔的舞蹈

Never thought it would get this far
從未想過我們能一起走得這麼遠

Never thought it would get this far, no
從未想過我們會一起經歷這麼多

Never thought it would get this far
從未想過我們能一起共度這些難忘的時光

Wow, flip it around, what a beautiful start
原來只要顛覆一切,就會發現另一個美好的開始


[Chorus]

The drinks they gettin' better, the view is lookin' nice
這些酒嚐起來變得更加甜美、而眼前的這片景象似乎也變得更耀眼了

As long as we're together, no I can't get much higher, high, high
只要我們還在一起,我就無法再變得更興奮了

No, I can't get much higher
不,我不會比現在更快樂

Let's stay like this forever
讓我們一起將這份美好持續到永遠吧

I'll kiss you every night
我會在每個漫漫長夜不斷地親吻妳

As long as we're together
只要我們還心繫彼此

No, I can't get much higher, high, high
我就不會有比現在還更快樂的時候

No, I can't get much higher
不,我不會比此時還要更興奮了


[Verse 2]

All eyes are lookin' at us
所有的目光都注視著我們

But I can't stop fallin' in love
但我卻無法停止墜入妳的情網

Always been the one that I want, yeah
一直都是那個我想要的唯一

Always been the one that I want, yeah
從來都是那個我渴望的唯一

Always been the one that I want
妳永遠都會是我最需要的那個唯一

Wow, look at us now, damn what have we done?
哇,看看現在的我們,我們都一起做了哪些令人驚艷的事?

I almost can't believe it
我幾乎都感到無法置信了

So please don't wake me if I'm dreamin'
所以如果這些都是我的夢境,拜託請別喚醒我

Whenever I'm with you
無論何時我都想和妳待在一起



[Chorus]

The drinks they gettin' better, the view is lookin' nice
這些酒嚐起來變得更加甜美、而眼前的這片景象似乎也變得更耀眼了

As long as we're together, no I can't get much higher, high, high
只要我們還在一起,我就無法再變得更興奮了

No, I can't get much higher
不,我不會比現在更快樂

Let's stay like this forever
讓我們一起將這份美好持續到永遠吧

I'll kiss you every night
我會在每個漫漫長夜不斷地親吻妳

As long as we're together
只要我們還心繫彼此

No, I can't get much higher, high, high(Can't get much higher)
我就不會有比現在還更快樂的時候(無法再更興奮了)

No, I can't get much higher
不,我不會比此時還要更興奮了


[Bridge]

Say, say you won't let go
說吧,說你不會放開它

All I know, oh-oh, oh
而我所知道的

Is I can't get much higher
就只有我不會再有比現在更快樂的時刻了


[Chorus]

I can't get much higher
我無法再感到更興奮了

The drinks they gettin' better (Better), the view is lookin' nice (Na, na)
這些酒嚐起來更加甜美、眼前的這片景象似乎也變得更鮮明了

As long as we're together, no I can't get much higher (Can't get much higher), high, high
只要我們還在一起,我就無法再變得更興奮了

No, I can't get much higher
不,我不會比此時還要更興奮了

Let's stay like this forever
讓我們一起將這份美好延續到永遠吧

I'll kiss you every night
我會在每個寒冷的夜晚親吻妳

As long as we're together
只要我們還心繫著彼此

No, I can't get much higher, high, high
我就不會有比現在還更快樂的時候

No, I can't get much higher
不,我不會再有比現在更快樂的時刻了



_



🔎我的Instagram帳號開張囉!
搜尋:Muffin的異想世界 或 muffin_music_world



_



※原文歌詞來源:GENIUS


※歡迎分享,請勿盜用,感謝配合


※如果翻譯錯誤,歡迎在文章下方留言指正,謝謝!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Muffin的異想世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()