“這首歌不為了任何人而寫”



_







_



[Verse 1]

I wake up a little drunk
我帶著一點醉意醒來

Check my phone, I'm all alone
滑開我的手機看看,我還是孤單一人

Ten missed calls, a couple texts
10通未接來電,2封訊息

None of them are who I'm lookin' for
他們全都不是我正在找尋的那個人

Who I'm lookin' for, yeah
我在尋找的那個人


[Chorus]

This is a song for no one
這是一首不為任何人而寫的歌曲

Guess this is a song for no one
我想,這是一首不為任何人而寫的歌曲


[Verse 2]

Get on a plane
搭上飛機

Fly to the most beautiful place you've ever been
飛到你所能想像過最美麗的地方

Close my eyes, things are better in my dreams
閉上雙眼,事情在我的夢境裡總是會進展的比較順利

'Cause I'm with someone, someone I adore
因為在那我總是和我愛慕的人待在一起


[Chorus]

This is a song for no one
這是一首不為任何人而寫的歌曲

I wrote this song for no one
我不為任何人而寫下這首歌曲


[Verse 3]

Yesterday, I got pretty drunk
昨天,我喝得爛醉

Said somethings that I shouldn't have
說了某些不該說出口的話

Told you that I really love you
像是告訴妳我真的很愛妳

You did not reciprocate those feelings
妳並沒有回覆我的這些感覺

But that's okay, I'll be fine anyway (Oh, yeah)
但那也沒關係,無論如何我會沒事的


[Chorus]

I wrote this song for no one
我不為任何人而寫下這首歌曲

I wrote this song
我寫下了這首歌

Woo, woo, woo, woo

No, I wrote this song for no one
不,我寫下這首歌曲不是為了任何人



_



🔎我的Instagram帳號開張囉!
搜尋:Muffin的異想世界 或 muffin_music_world



_



※原文歌詞來源:GENIUS


※歡迎分享,請勿盜用,感謝配合


※如果翻譯錯誤,歡迎在文章下方留言指正,謝謝!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Muffin的異想世界 的頭像
    Muffin的異想世界

    Muffin_Music_World

    Muffin的異想世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()