close
“在這歡騰喧鬧的人群之中唯獨少了你”



_







_



[Verse 1]

Didn't wanna ask our friend if you were gonna be here
不想問我們的共同朋友你會不會出現

And make the whole thing weird
讓整件事情變得尷尬

But I was nervous in the car just in case you are
但我在車裡時繃緊了神經,以防你也會在

Just in case the coast ain't clear
以防海岸不會太過清澈

And I'm looking over people's shoulders
我的視線瀏覽過熙攘人群的肩膀

And that's fucked up, I know that
而那真是該死的搞砸了,我心知肚明


[Verse 2]

And I just had this vision of you looking at me differen
我才剛接觸用不同以往的眼神看著我的
這個版本的你

When you saw this dress
當你看見這件洋裝時

But I'd have one drink and I'd say the wrong thing
但我會喝下一杯酒,接著說出不對的事

So it's probably for the best
所以這或許是最好的方式

And I'm looking over peoples shoulders
我瀏覽過人群的肩頭

And I'm hoping that you're somewhere close
而我真正希望的是你會在不遠之處


[Chorus]

But everyone at this party isn't you
但在這派對裡的每個人都不是你

Everyone at this party isn't you
在這派對裡的每一個人都不是你

You're the only one I wanna run into
你是我唯一想奔向的人

But I never do
但我從未那麼做

Everyone at this party isn't you
在這派對裡的每一個人都不是你

Everyone at this party isn't you
在這派對裡的每一個人都不是你

I don't wanna search for you in every room
我不想在每個空間裡尋找你的身影

But I always do
但我卻總是如此


[Verse 3]

I got in last night, staying on the west side
我在昨晚潛入了,停留在西岸

Scotty told me you're here
Scotty告訴我你在這

And I keep having these thoughts, did we fuck it up or not?
而我不斷湧現這些想法,我們是否搞砸一切了?

Did we waste two years?
難道我們浪費了兩年的時光嗎?

And did you get the space you needed?
你得到你需要的空間了嗎?

Did you realize you don't need me?
你意識到你不需要我了嗎?

Hey, did you realize you don't need me?
嘿,你有意識到你並不需要我了嗎?


[Chorus]

Everyone at this party isn't you
在這派對裡的每一個人都不是你

You're the only one I wanna run into
你是我唯一想奔向的人

But I never do
但我從未那麼做

Everyone at this party isn't you
在這派對裡的每一個人都不是你

Everyone at this party isn't you
在這派對裡的每一個人都不是你

I don't wanna search for you in every room
我不想在每個空間裡尋找你的身影

But I always do
但我卻總是如此

Everyone at this party isn't you
在這派對裡的每一個人都不是你

Everyone at this party isn't you
在這派對裡的每一個人都不是你


[Outro]

Hey, did you realize you don't need me?
嘿,你有意識到你其實並不需要我嗎?



_



※原文歌詞來源:GENIUS


※歡迎分享,請勿盜用,感謝配合


※如果翻譯錯誤,歡迎在文章下方留言指正,謝謝!
arrow
arrow

    Muffin的異想世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()