close
“那種心跳加速時所帶來的悸動感,只有和你在一起時才能清楚的感覺到”



_







_



I look into the stars at night
我望向夜空中的星海

The only substitution when it's not your eyes, yeah
那是唯一能替代你明亮雙眸的地方

Can't get enough, it's official
無法感到滿足,這是真的

I want a lot and not a little
我想要的很多,不只一些

If we keep it us it's so simple
如果我們將一切保留給自己,那麼一切會簡單的多

Wherever you are, wherever you are
無論你在哪,無論你身在何處

Heartbeat, it speeds up whenever you
心跳的悸動,不論何時它都會不停加速

Want me, what you got, I want it like
當你渴望我時,你得到了什麼,我想要它就像

I'm weak, I need that, I wanna be
這太酷了,我需要它,我想在

Wherever you are, wherever you are
任何有你在的地方,無論你身處何處

Heartbeat, it speeds up whenever you
心跳的悸動,不論何時它都會不停加速

Want me, what you got, I want it like
當你渴望我時,你得到了什麼,我想要它就像

I'm weak, I need that, I wanna be
這太酷了,我需要它,我想在

Wherever you are, wherever you are
任何有你在的地方,無論你身處何處

Twenty minutes till I'm home
花了20分鐘回到家

And tell me all the ways you wanna make this go
接著告訴我你想讓這一切結束的所有方式

No, I can't get enough now, it's official
不,我現在還無法感到滿足,這是真的

You want a lot and not a little
你想要多其實有很多,不只一點

If we keep it us it's so simple
如果我們將一切保留給自己,那麼一切會如此簡單

Wherever you are, wherever you are
無論你在哪,無論你身在何處

Heartbeat, it speeds up whenever you
心跳的悸動,不論何時它都會不停加速

Want me, what you got, I want it like
當你渴望我時,你得到了什麼,我想要它就像

I'm weak, I need that, I wanna be
這太新奇了,我需要它,我想在

Wherever you are, wherever you are
任何有你在的地方,無論你身處何處

Heartbeat, it speeds up whenever you
心跳的悸動,不論何時它都會不停加速

Want me, what you got, I want it like
當你渴望我時,你得到了什麼,我想要它就像

I'm weak, I need that, I wanna be
這太新奇了,我需要它,我想在

Wherever you are, wherever you are
任何有你在的地方,無論你身處何處

Na-na-na na na, na-na-na na

Na-na-na na na, na-na-na, yeah

Na-na-na na na, na-na-na na

Wherever you are, wherever you are
無論你在哪,無論你身在何處

Na-na-na na na, na-na-na na

Na-na-na na na, na-na-na, yeah

Na-na-na na na, na-na-na na

Wherever you are, wherever you are
無論你在哪,無論你身在何處

Heartbeat, it speeds up whenever you
心跳的悸動,不論何時它都會不停加速

Want me, what you got, I want it like
當你渴望我時,你得到了什麼,我想要它就像

I'm weak, I need that, I wanna be
這太酷了,我需要它,我想在

Wherever you are, wherever you are
任何有你在的地方,無論你身處何處

Heartbeat, it speeds up whenever you
心跳的悸動,不論何時它都會不停加速

Want me, what you got, I want it like
當你渴望我時,你得到了什麼,我想要它就像

I'm weak, I need that, I wanna be
這太酷了,我需要它,我想在

Wherever you are, wherever you are
任何有你在的地方,無論你身處何處

Heartbeat, what you got, I want it like
心跳的悸動感,你得到了什麼,我想要它就像

Heartbeat, what you got, I want it like
I'm weak
心跳的興奮感,你得到了什麼,我想要它就像
這一切都太新奇了!

Wherever you are, wherever you are
只要是任何有你在的地方



_



🔎我的Instagram帳號開張囉!
搜尋:Muffin的異想世界 或 muffin_music_world



_



※原文歌詞來源:GENIUS


※歡迎分享,請勿盜用,感謝配合


※如果翻譯錯誤,歡迎在文章下方留言指正,謝謝!
arrow
arrow

    Muffin的異想世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()