close
“他活躍於午夜當中,誘惑和刺激的象徵”



_



[Chorus: Camila Cabello]

They say he likes a good time (My oh my)
他們說他只喜歡享受美好時光(我的天啊)

He comes alive at midnight (Every night)
他只在午夜中復活(每一晚)

My mama doesn't trust him (My oh my)
我的媽媽並不相信他(我的老天)

He's only here for one thing, but (So am I)
他來到這只為了一件事,但(我也是)


[Verse 1: Camila Cabello]

Yeah, a little bit older, a black leather jacket
多了點成熟的韻味,穿著黑色皮革夾克

A bad reputation, insatiable habits
有著糟糕的名譽和貪得無厭的壞習慣

He was onto me, one look and I couldn't breathe, yeah
他曾盯上我,僅只一個眼神就使我無法呼吸

I said, if he kissed me, I might let it happen (Oh)
我說著,
“如果他吻了我,我或許會讓他更進一步”


[Pre-Chorus: Camila Cabello]

I swear on my life that I've been a good girl (Oh)
我用我的人生發誓,一直以來我都是個好女孩

Tonight, I don't wanna be her
但今晚,我不想再偽裝了


[Chorus: Camila Cabello & DaBaby]

They say he likes a good time (My oh my)
他們說他只喜歡享受美好時光(我的天啊)

He comes alive at midnight (Every night)
他只存活於午夜當中(每一個夜晚)

My mama doesn't trust him (My oh my)
我的媽媽並不相信他(我的老天)

He's only here for one thing, but (Let's go, so am I)
他來到這只為了一件事,但(我也是)


[Verse 2: DaBaby & Camila Cabello]

Look, I'm the type to make her turn on her daddy (Oh yeah)
看著,
我是能讓她引起她老爸性慾的那類型

DaBaby make her forget what she learned from her daddy
DaBaby 讓她忘了從老爸那所學到的一切

I don't be tripping on lil' shawty, I let her do whatever she please
我不會主導著一切,我會讓她隨心所欲

I don't be kissing on lil' shawty, she don't be kissing on me either
我不會當那個只會停留在親吻的傢伙,
她也不會只滿足於我的吻

She came with you, then left with me
她現身與你,卻挽著我的手離去

I went up a point, let's call it even (Yeah, yeah)
我激起了火花,該是時候扯平了(沒錯)

Don't like the car she in, gon' end up buyin' her a new Bimmer (Let's go)
別愛上她的車,
最終只會落的買給她一輛名貴跑車就被淘汰的下場

That girl know what she want, she make me take it off when she see me (Let's go)
那個女孩知道自己想要什麼,當她看著我時,讓我卸下了偽裝

She say I make her wet whenever my face pop up on TV
她說當我出現在電視上時,讓她忍不住興奮了

I had to say, "No disrespect, gotta do it safe or you can keep it"
我得說,“沒有不敬的意思,
但要安全的性愛,或是妳想留著它”

Pop star, I'm fresh up out the trap and I'm going Bieber
流行巨星,我從困境中逃脫並煥然一新,
而我現在就要走上Biber的道路

She know I'm a call away, she can drop a pin and I'd come meet her
她明白我總隨傳隨到,
只要讓我知道她身在何處,我就會去找她

Stand next to me, you gon' end up catchin' a fever (Yeah, yeah)
站在我身旁,妳最後就會開始發燒

I'm hot
因為我太火熱啦


[Pre-Chorus: Camila Cabello]

I swear on my life that I've been a good girl (Good girl, good girl)
我以我的人生起誓,一直以來我都是個好女孩

Tonight, I don't wanna be her
但今晚,我不想再被那包裝給束縛了


[Chorus: Camila Cabello]

They say he likes a good time (My oh my)
他們說他只喜歡享受美好時光(我的天啊)

He comes alive at midnight  (Every time)
他只活躍於午夜當中(每一次)

(He comes alive, oh every night)
他存活於,哦,每一個夜晚

My mama doesn't trust him (My oh my)
我的媽媽並不信任他(我的老天)

He's only here for one thing, but (So am I)
他來到此地只為了一件事,但(我也是)


[Bridge: Camila Cabello]

My, my, my, my, my oh my
我的老天

My mama doesn't trust you, baby
我的媽媽才不信你那套,寶貝

My, my, my, my, my oh my
我的老天

And my daddy doesn't know you, no
而我的爸爸根本不認識你,不

My, my, my, my, my oh my (Oh my, my, my, my, my)
我的天啊

My, my, my, my, my oh my (My, my, my, ooh)
哦,我的天啊


[Chorus: Camila Cabello]

They say he likes a good time (My oh my)
他們說他只迷戀美好時光(我的天啊)

He comes alive at midnight (Every night)
他就是個夜生活玩咖(每一晚)

My mama doesn't trust him (My oh my)
我的媽媽完全不信任他(我的老天)

He's only here for one thing, but (So am I)
他的到來只為索求一件事,但(我也是)



_



※原文歌詞來源:GENIUS


※歡迎分享,請勿盜用,感謝配合


※如果翻譯錯誤,歡迎在文章下方留言指正,謝謝!
arrow
arrow
    全站熱搜

    Muffin的異想世界 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()